Case management v příbězích
.png)
Case management v příbězích
Akreditace: ANO, MPSV
Časová dotace: 22 h
Maximální počet: 20 osob
Časová dotace: 22 h
Maximální počet: 20 osob
Kurz vás seznámí se základy a principy case managementu, naučí vás pracovat s jeho jednotlivými fázemi a osvojíte si praktické dovednosti pro podporu lidí s duševním onemocněním. Díky příběhům z praxe a modelovým situacím získáte zkušenost, jak efektivně plánovat podporu, spolupracovat s klientem i jeho okolím a předcházet krizím.
Co vám kurz přinese
1. Základní orientaci a principy
- Účastníci si osvojí klíčové pojmy, principy a metody case managementu, porozumí jeho historickému vývoji a důvodům, proč je tato metoda tak důležitá v současné praxi.
2. Praktické dovednosti krok za krokem
- Naučí se pracovat s jednotlivými fázemi procesu case managementu (navázání vztahu, mapování potřeb, plánování, realizace a vyhodnocení podpory) a rozlišovat specifika podpory u lidí se zkušeností s duševním onemocněním
3. Zkušenost z praxe prostřednictvím příběhů
- Díky kazuistikám a modelovým cvičením si účastníci vyzkouší postupy a nástroje pro efektivní spolupráci s klientem i jeho okolím, naučí se plánovat podporu, předcházet krizím a reagovat na ně přímo v kontextu case managementu
Jak se přihlásit:
Pro více informací o kurzu a rezervaci termínu pro vaši organizaci, kontaktujte našeho obchodního zástupce
Rád se s Vámi nezávazně setká ve Vaši organizaci a probere s Vámi Vaše zájmy a potřeby.