Jak zvládat emočně náročnou komunikaci

Co Vám kurz přinese:
-
Zvládání náročných situací: Naučíte se konkrétní strategie pro efektivní komunikaci v emočně náročných situacích, což vám pomůže lépe zvládat stresující a složité rozhovory.
-
Psychologické základy: Získáte základní poznatky z psychologie osobnosti, které vám umožní lépe porozumět a reagovat na různé komunikační styly a potřeby vašich klientů.
-
Individuální rozvoj: Kurz nabízí osobní rozvojová doporučení, která posílí vaše profesní kompetence a zlepší vaši schopnost profesionálně zvládat náročné komunikační výzvy.
Komu je kurz určen:
Kurz je určen sociálním pracovníkům (SP v oblastech: sociální prevence; sociální péče; sociální poradenství) a pracovníkům v sociálních službách (PSS v oblastech: sociální prevence; sociální péče; sociální poradenství).
Jak se přihlásit:
Pro více informací o kurzu a rezervaci termínu pro vaši organizaci, kontaktujte našeho obchodního zástupce
Rád se s Vámi nezávazně setká ve Vaši organizaci a probere s Vámi Vaše zájmy a potřeby.
