Práce s klientem s rizikem v chování a výcvik osobní bezpečnost

osobní obrana

 

Akreditace: ANO, MPSV
Časová dotace: 48 h
Maximální počet: 25 osob
Kurz vás připraví na zvládání náročných situací s klienty – od rozpoznání rizikového chování přes de-eskalační techniky až po zajištění osobní bezpečnosti. Účastníci si osvojí postupy, jak udržet klid, správně dokumentovat incidenty a poskytovat následnou péči. Dlouhodobě tak posílí svou odolnost, profesní jistotu a přispějí k bezpečnějšímu a kvalitnějšímu prostředí pro klienty i organizaci.

 

Co vám kurz přinese

Po absolvování kurzu budou účastníci schopni:

1. Rozpoznat a analyzovat rizikové chování klientů v raných fázích

2. Aplikovat techniky de-eskalace v různých typech konfliktních situací

3. Použít základní techniky osobní bezpečnosti při ohrožení

4. Udržet mentální klid a rozhodnost v stresových situacích

5. Propojit fyzickou a mentální přípravu pro zvýšení celkové odolnosti

6. Dokumentovat incidenty v souladu s právními požadavky

7. Poskytovat následnou péči klientům i kolegům po krizových situacích

8. Implementovat preventivní opatření na svém pracovišti

 

DLOUHODOBÉ BENEFITY

Pro účastníky

  • Zvýšená sebedůvěra a profesní jistota
  • Lepší zvládání pracovního stresu
  • Snížení rizika vyhoření
  • Osobní růst a rozvoj odolnosti

Pro organizace

  • Bezpečnější pracovní prostředí
  • Snížení počtu pracovních úrazů
  • Vyšší kvalita poskytovaných služeb
  • Lepší image organizace

Pro klienty

  • Kvalitnější a bezpečnější péče
  • Respektující přístup i v krizových situacích
  • Rychlejší a efektivnější řešení problémů
  • Zachování důstojnosti během intervencí

 

Jak se přihlásit:

Pro více informací o kurzu a rezervaci termínu pro vaši organizaci, kontaktujte našeho obchodního zástupce

 Rád se s Vámi nezávazně setká ve Vaši organizaci a probere s Vámi Vaše zájmy a potřeby.

Kontakt >>